Tager e-mails fokus og energi fra dine vigtigere opgaver?

Hvad laver du lige nu?

Sidder du med din indbakke åben? Eller har du lige læst en mail, der tikkede ind på din telefon?

Hvis du skal være helt ærlig, bruger du så for meget tid og energi på din e-mail?

Er der nogle dage, hvor e-mail fuldstændig har overtaget din arbejdsdag?

Er det en daglig kamp at forsøge at nå alle dine andre, vigtige opgaver? Og når du så endelig finder tid til dem, så er du så udmattet, at du ikke kan overskue dem? Eller du ender med at blive distraheret af nye mails, der tikker ind?

Sådan behøver det ikke være.

Men det kræver, at du begynder at tage kontrol over, hvornår og hvor ofte du tjekker e-mail.

Det kræver, at du er villig til at begynde at gøre noget andet, end du gør i dag.

Og vigtigst af alt kræver det, at du modstår trangen til konstant at “være på” og at du tillader dig selv at fokusere på dine vigtigste opgaver i stedet for hele tiden at tjekke din mail.

Hvordan gør du det så i praksis?

Jeg kunne sagtens skrive en lang liste med værktøjer og teknikker, som kan hjælpe dig med at få kontrol over din indbakke og skabe mere ro og overblik i din arbejdsdag.

Men det vil jeg ikke gøre i dag.

Jeg kan nemlig tilbyde dig noget langt bedre: Jeg afholder i næste uge et GRATIS webinar om effektive mailvaner. Så kan du få rådene direkte fra mig. Og du har mulighed for at stille uddybende spørgsmål undervejs via chat.

På webinaret giver jeg dig en række konkrete værktøjer og teknikker og tips til bedre mailvaner. Og du kan bringe andre emner op undervejs, hvis du har specifikke udfordringer med e-mail, du gerne vil have hjælp til at håndtere.

Jeg afholder webinaret to gange:

  • Tirsdag d. 4. august kl. 16
  • Onsdag d. 5. august kl. 9:30

Klik her for mere information og tilmelding
PS: Hvis ovenstående datoer ikke passer dig, så kan du skrive dig på min liste over folk, der gerne vil høre om fremtidige webinars. Eller du kan melde dig til mit nyhedsbrev.