Skræddersyet mini-workshop i personlig effektivitet

Få en ½ dag i selskab med en ekspert i personlig effektivitet, hvor jeres ønsker, behov og ud­fordringer er i centrum. Workshoppen kan både bruges på tværs af personale­grupper og af teams eller afdelinger, der i forvejen arbejder sammen.

Der vil være fokus på konkrete værktøjer og teknikker, der nemt kan omsættes til hand­ling. Målet er at skabe forandringer og forbedringer, både på kort og lang sigt.

Da der er tale om en skræddersyet workshop med fokus på konkrete værktøjer og teknikker, aftaler vi sammen, hvad workshoppen skal indeholde. Normalt anbefaler jeg, at deltagerne udfylder et kort spørgeskema, som kan bruges til at udvælge de emner, vi sætter på agendaen.

Typiske emner og værktøjer

Der vil typisk være tale om et eller flere af følgende emner og værktøjer:

  • Overspringshandlinger
  • Indre og ydre tidsrøvere
  • Din to do-liste og andre planlægningsværktøjer
  • Prioritering
  • Estimering
  • Mailvaner
  • Hvordan man får tingene gjort

Pris

Pris: Kr. 12.000 ekskl. moms for ½ dag (op til 8 deltagere).
Pris: Kr. 16.000 ekskl. moms for ½ dag (op til 8 deltagere) + 2 timers fælles opfølgning.

Opfølgning (valgfri)

For at få mest muligt ud af workshoppen, er det en god idé med en fælles 2-timers opfølgning 3-6 uger efter workshoppen. På den måde kan I sikre, at værktøjerne og teknikkerne bliver anvendt optimalt og give deltagerne mulighed for at få svar på eventu­elle spørgsmål og udfordringer. Hvis I foretrækker det, kan jeg også følge op individuelt med de enkelte deltagere.